teisipäev, 22. aprill 2014

KUIDAS MU HINDED MULLE TUNDUVAD

Tere jälle pehmed ja karvased!

Minu hinneteseis praegu enne kooli lõppu on päris hea. Enamus ainetes on mul kõik A-d ja B-d, kuid mõnes on kippunud tulema ka mõni C. F-i olen saanud ainult siis, kui olen midagi kogemata unustanud või olen haige olnud. Näiteks loodusõpetuses on mul juba 2 C-d ja arvutiõpetuses ka 2, lisaks veel üks F kuna ma olin haige ja ei jõudnud teistele järele. Muidu on seis võrreldes eelmise poolaastaga parem.
Muusikakoolis läheb ka päris hästi, ma lõpetan see aasta ja mul on õnneks kõik selge, nii et eksamid ei peaks olema probleem.

Sellest aastast on mul kõige enam meeldinud klassiöö. Seal sai palju nalja ja ma olin sõbraga öö otsa üleval ja siis hakkasime lollusi rääkima.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar