teisipäev, 11. veebruar 2014

KÕIK MINU ARVUTIST.

Tere jälle!

Minu arvuti on üpris hea. Mul on lenovo IBM ThinkPad sülearvuti. Minu arvuti protsessor on Intel(R) Core(TM)2 CPU... . Mul on 152 GB kõvaketas ja internetis kasutan programmi Google Chrome, et vaadata Youtube'st videosid ja eKoolist õppimist. Ma oskan arvutiga hästi Word'is toimetada, kuid raskemad on Exel ja PowerPoint. Word'is tahaksin korralikult selgeks saada automaatse sisukorra tegemise.
Kasutan ka arvutit mängimiseks, kuid mulle tundub, et see kahjustab arvutit. Siiski mängin veel neid mänge:
1. Minecraft;
2. Need for Speed MostWanted;
3. GTA 3;
4. GTA Vice city.
Mul on probleem viirusetõrje uuendamisega, ma ei tea miks mu arvuti seda teha ei lase ja mu internet on väga aeglane, vahest tuleb mõne lehe laadimist oodata 10 minutit! Ma arvan, et peaksin mängimiseks kasutama mänguarvutit. Aga alla laeb arvuti asju kiiremini kui mõned teised ja see mulle meeldib.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar